Textilipari Műszaki és Tudományos Egyesület
Ügyfélszolgálati rendszer
A Textilipari Műszaki és Tudományos Egyesület (TMTE), mint felnőttképző intézmény (000813/2014 nyilvántartási szám) az érdeklődők rendelkezésre áll
- személyesen a 1015 Budapest, Hattyú u. 16. 2. emelet 7. sz. alatt, hétfőn és szerdán 08-16 óráig, kedden és csütörtökön
08-18 óráig, pénteken 08-14 óráig
- a (1) 201 8782 telefon- és faxszámon,
- a titkarsag@tmte.hu e-mail elérhetőségen
- a www.tmte.hu honlapon pedig a meghirdetett tanfolyamokról nyújt tájékoztatást
A TMTE célja az, hogy a képzéseivel és szolgáltatásaival kapcsolatos észrevételek összegyűjtésével, feldolgozásával, kiértékelésével, a problémák megszüntetésével megrendelő i, hallgatói elvárásainak megfeleljen.
A kialakított rendszer fontos feladata a képzéseinkre, szolgáltatásainkra vonatkozó információk eljuttatása tényleges és potenciális partnereinknek, szolgáltatásaink utóéletének, tapasztalatainak figyelemmel kísérése.
Reklamáció-, panaszkezelési eljárás
Amennyiben a megrendelők részéről megelégedettségi hiányosság, reklamáció érkezik, azt haladéktalanul kivizsgáljuk, és ha jogosnak találtuk, helyesbítő - vagy megelőző intézkedéseket teszünk a hiba megszüntetésére.
A reklamációkat és azok kezelésével kapcsolatos teendőket a Reklamációs jegyzőkönyvön követjük. A reklamáció jogosságát a felnőttképzési vezető dönti el, egyeztetve az érintett munkatársakkal. A reklamáció kezelésével kapcsolatos teendőket a minőségügyi munkatárs koordinálja és a hozott intézkedéseket bizonylatolja.
Panaszkezelési szabályzat
1. A TMTE-EDUTEX a panaszt bejelentő rendelkezésre áll
- személyesen a 1015 Budapest, Hattyú u. 16. 2. emelet 7. sz. alatt, hétfőn és szerdán 08-16 óráig, kedden és csütörtökön
08-18 óráig, pénteken 08-14 óráig
- a (1) 201 8782 telefon- és faxszámon,
- a titkarsag@tmte.hu e-mail elérhetőségen
2. A képzés szervezésével, a tanfolyami tájékoztatással, ügyvitellel, lebonyolítással, ill. egyéb kérdésekkel kapcsolatos negatív észrevételek bejelenthetők
- szóban személyesen vagy telefonon az ügyfélfogadási időben,
- faxon vagy e-mail útján.
3. A panaszbejelentés során a következőket kell rögzíteni a reklamációs jegyzőkönyvben:
- azonosító adatok,
- a reklamáció, észrevétel leírása,
- a bejelentés és átvétel idő pontja,
- a bejelentő és átvevő aláírása,
- a probléma kivizsgálása, oka,
- szükséges intézkedés, felelős, határidő,
- az intézkedés és annak hatékonyság ellenőrzése.
Budapest, 2017. január 01.
Ecker Gabriella
ügyvezető főtitkár