Textilipari Műszaki és Tudományos Egyesület

Ügyfélszolgálati rendszer

 

A Textilipari Műszaki és Tudományos Egyesület (TMTE), mint felnőttképző intézmény (000813/2014 nyilvántartási szám) az érdeklődők rendelkezésre áll

-    személyesen a 1015 Budapest, Hattyú u. 16. 2. emelet 7. sz. alatt, hétfőn és szerdán 08-16 óráig, kedden és csütörtökön

     08-18 óráig, pénteken 08-14 óráig

-    a (1) 201 8782 telefon- és faxszámon,

-    a titkarsag@tmte.hu e-mail elérhetőségen

-    a www.tmte.hu honlapon pedig a meghirdetett tanfolyamokról nyújt tájékoztatást

 

A TMTE célja az, hogy a képzéseivel és szolgáltatásaival kapcsolatos észrevételek összegyűjtésével, feldolgozásával, kiértékelésével, a problémák megszüntetésével megrendelő i, hallgatói elvárásainak megfeleljen.

A kialakított rendszer fontos feladata a képzéseinkre, szolgáltatásainkra vonatkozó információk eljuttatása tényleges és potenciális partnereinknek, szolgáltatásaink utóéletének, tapasztalatainak figyelemmel kísérése.

 

Reklamáció-, panaszkezelési eljárás

 

Amennyiben a megrendelők részéről megelégedettségi hiányosság, reklamáció érkezik, azt haladéktalanul kivizsgáljuk, és ha jogosnak találtuk, helyesbítő - vagy megelőző intézkedéseket teszünk a hiba megszüntetésére.

A reklamációkat és azok kezelésével kapcsolatos teendőket a Reklamációs jegyzőkönyvön követjük. A reklamáció jogosságát a felnőttképzési vezető dönti el, egyeztetve az érintett munkatársakkal. A reklamáció kezelésével kapcsolatos teendőket a minőségügyi munkatárs koordinálja és a hozott intézkedéseket bizonylatolja.

 

Panaszkezelési szabályzat

 

1.  A TMTE-EDUTEX a panaszt bejelentő rendelkezésre áll

-    személyesen a 1015 Budapest, Hattyú u. 16. 2. emelet 7. sz. alatt, hétfőn és szerdán 08-16 óráig, kedden és csütörtökön

     08-18 óráig, pénteken 08-14 óráig

-    a (1) 201 8782 telefon- és faxszámon,

-    a titkarsag@tmte.hu e-mail elérhetőségen

 

2.  A képzés szervezésével, a tanfolyami tájékoztatással, ügyvitellel, lebonyolítással, ill. egyéb kérdésekkel kapcsolatos negatív észrevételek bejelenthetők

-    szóban személyesen vagy telefonon az ügyfélfogadási időben,

-    faxon vagy e-mail útján.

 

3.  A panaszbejelentés során a következőket kell rögzíteni a reklamációs jegyzőkönyvben:

-    azonosító adatok,

-    a reklamáció, észrevétel leírása,

-    a bejelentés és átvétel idő pontja,

-    a bejelentő és átvevő aláírása,

-    a probléma kivizsgálása, oka,

-    szükséges intézkedés, felelős, határidő,

-    az intézkedés és annak hatékonyság ellenőrzése.

 

 

Budapest, 2017. január 01.

 

Ecker Gabriella

ügyvezető főtitkár